مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 13:062018-09-14سياسي

خراسان جنوبی میعادگاه عاشقان حسینی/ مادران بیرجندی با حضرت رباب(س) هم نوا شدند


امروز روز هم نوا شدن با رباب است تا لالایی بخوانیم، همه آمده اند؛ فرزندان دیروز و مادران امروز، کودکان امروز و مادران فردا، آمده اند تا بیعتی دوباره با شش ماهه اباعبدالله(ع) ببندند.

- خراسان جنوبی میعادگاه عاشقان حسینی/ مادران بیرجندی با حضرت رباب(س) هم نوا شدند امروز روز هم نوا شدن با رباب است تا لالایی بخوانیم، همه آمده اند؛ فرزندان دیروز و مادران امروز، کودکان امروز و مادران فردا، آمده اند تا بیعتی دوباره با شش ماهه اباعبدالله(ع) ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امروز اولین جمعه ماه محرم است، جمعه ای که متعلق به سرباز شش ماهه دشت نینوا حضرت علی اصغر(ع) است.

از ساعات ابتدایی صبح در خیابان ها شاهد حضور مادرانی بودیم که طبق قرار هر ساله یشان برای حضور در همایش جهانی حضرت علی اصغر(ع) راهی سالن شهیدین قاسمی، آستان مقدس شهدای باقریه و یا مصلی المهدی(عج) می شدند.

اینجا مصلی المهدی(عج) اینجا مصلی المهدی(عج)؛ حدود یک ساعت تا آغاز مراسم باقی مانده، جمعیت حاضر در مصلی نشان می دهد مادران برای هم نوایی با حضرت رباب(س) سر از پا نمی شناسند، گوشه گوشه مصلی را عشق حسینی پر کرده است، گویی در هر گوشه ای از این سرای محبت و دلدادگی خیمه ای از خیمه های سیدالشهدا(ع) بر پا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی میعادگاه عاشقان حسینی/ مادران بیرجندی با حضرت رباب(س) هم نوا شدند

خراسان جنوبی میعادگاه عاشقان حسینی/ مادران بیرجندی با حضرت رباب(س) هم نوا شدند