مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 15:452018-09-14سياسي

شباهت روحانی و هاشمی رفسنجانی


«رییس جمهور در مقابل بداخلاقی های مخالفان صبر و حوصله خوبی به خرج داد و شبیه آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی دارد مسائل کشور در وضعیت آرامش حل و فصل شود.

» - رییس جمهور در مقابل بداخلاقی های مخالفان صبر و حوصله خوبی به خرج داد و شبیه آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی دارد مسائل کشور در وضعیت آرامش حل و فصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامه نیوز نوشت: امروز دولت روحانی تحت فشارهای اقتصادی، سیاسی و بین المللی است و باید بیش از پیش با آرامش روی حل مشکلات کشور تمرکز کند اما استیضاح و برکناری دو وزیر و سوال از رییس جمهور این شائبه را در اذهان برخی تحلیلگران سیاسی می پروراند و تقویت می کند که مخالفان سرسخت رییس جمهور طراحی کردند تا دولت را از نصاب بیندازند.

حجت الاسلام محسن غرویان درباره تلاش مخالفان روحانی برای از نصاب انداختن دولت به نامه نیوز گفت: خیلی بعید می دانم چنین هدفی در کار باشد.

ضمن آن که با توجه به همراهی رییس مجلس با آقای روحانی چنین اتفاقی هم نمی افتد.

بعد از طرح سوال از رییس جمهور برخی می خواستند موضوعات را به قوه قضاییه ارجاع دهند اما آقای لاریجانی اعلام کرد که موضوعات به قوه قضاییه نخواهد رفت که این نشان می دهد شخصیت های سیاسی ذی نفوذ اجازه نمی دهند که دولت ساقط شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت روحانی و هاشمی رفسنجانی

شباهت روحانی و هاشمی رفسنجانی