مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 12:502018-09-15اقتصادي

نمی توان به زور باربی را از بچه گرفت و به او دارا و سارا داد


اعضای انجمن فروشندگان اسباب بازی و عروسک های پولیشی استان تهران معتقدند موانعی که در این حوزه وجود دارد، کم نیستند و نسبت به نبود تعرفه مشخصی برای واردات اسباب بازی، - نبود صنعتی با عنوان اسباب بازی در ایران و بسیاری از مسائل دیگر انتقاد دارند.

آنها همچنین اظهار می کنند: این انجمن در ابتدای راه است و یکی از بزرگترین مشکلات این حوزه این است که تولیدکننده ها و واردکنندگان در کنار یکدیگر نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن صنفی اسباب بازی و عروسک پولیشی استان تهران، زمستان سال 1396 شکل گرفته تا به رفع مشکلات درون صنفی و همچنین برطرف کردن مسایل واردکنندگان و فروشندگان اسباب بازی در ارتباط با سازمان های دولتی چون سازمان استاندارد، گمرک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بپردازد.

در قالب یک نشست به بررسی مشکلات و موانع واردات اسباب بازی از جمله تعرفه های گمرکی، کالاهای ممنوعه، مالیات بر ارزش افزوده و همچنین تعامل با تولیدکنندگان پرداخته شده است.

منصور علافچیان و سعید غلامی از اعضای هیات مدیره و نادر محمدپور ـ عضو علی البدل انجمن صنفی فروشندگان اسباب بازی و عروسک های پولیشی استان تهران ـ در این نشست حضور داشته اند.

تعرفه واردات اسباب بازی بر چه اساسی محاسبه می شود؟ سعید غلامی: 90 درصد اسباب بازی های عرضه شده در ایران، چینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان به زور باربی را از بچه گرفت و به او دارا و سارا داد

نمی توان به زور باربی را از بچه گرفت و به او دارا و سارا داد