مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 17:352018-09-15فرهنگي

چرا یک نهاد دولتی باید نماینده ایران را به اسکار معرفی کند؟


بنیاد سینمایی فارابی در گزارشی رسمی درباره ی روند انتخاب فیلم توسط این بنیاد برای معرفی به اسکار سخن گفته است و به این پرسش که چرا یک نهاد دولتی باید نماینده ایران را به اسکار معرفی کند؟ پاسخ داده است.

- بنیاد سینمایی "فارابی" در گزارشی رسمی درباره ی روند انتخاب فیلم توسط این بنیاد برای معرفی به اسکار سخن گفته است و به این پرسش که چرا یک نهاد دولتی باید نماینده ایران را به اسکار معرفی کند؟ پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،انتخاب نماینده ایران برای حضور در اسکار در 24 دوره اخیر با حواشی و گفت و شنودهای مختلفی روبه رو بوده و منتقدان و موافقان انتخاب فیلم ها، آثار منتخب و نهاد معرفی کننده نماینده ایران به فرهنگستان، اظهارات متفاوتی را در این باره بیان کرده اند.

انتخاب آثار سینمایی برای معرفی به آکادمی اسکار به شکل منظم و روشمند به منظور رقابت در رشته اسکار بهترین فیلم های غیر انگلیسی زبان عمری بیش از دو دهه دارد.

در این ادوار اظهارات بسیاری درباره فیلم های انتخاب شده وجود داشته و بسیاری از اهالی سینما گاه بر فیلم های انتخاب شده نقد داشته و یا انتخاب ها را تحسین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یک نهاد دولتی باید نماینده ایران را به اسکار معرفی کند؟

چرا یک نهاد دولتی باید نماینده ایران را به اسکار معرفی کند؟