مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 06:502018-09-16اقتصادي

ورزش ایران و گرداب افزایش قیمت دلار/ رشد 700 درصدی هزینه اعزام کشتی به جهانی


هزینه اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران برای حضور در رقابت های جهانی بدلیل افزایش قیمت ارز با افزایش 7 برابری همراه شده است، موضوعی که اگر راهکاری برای آن اندیشیده نشود قطعا ورزش ایران را با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد کرد.

- ورزش ایران و گرداب افزایش قیمت دلار/ رشد 700 درصدی هزینه اعزام کشتی به جهانی هزینه اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران برای حضور در رقابت های جهانی بدلیل افزایش قیمت ارز با افزایش 7 برابری همراه شده است، موضوعی که اگر راهکاری برای آن اندیشیده نشود قطعا ورزش ایران را با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش افسار گسیخته قیمت ارز در ایران علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده برای مردم ،بخش های زیادی از جمله ورزش ایران را با موانع و کمبودهای متعدد روبرو کرده تا جاییکه پس از خودداری بانک مرکزی از دادن ارز مبادله ای به تیم های ورزشی، فدراسیون های ورزشی از جمله فدراسیون کشتی مجبور شدند بخاطر کاهش هزینه ها تعداد زیادی از اعزام های خود را لغو کنند؛ موضوعی که ادامه آن قطعا بر موفقیت ورزش ایران لطمه وارد می کند.

اما نگاهی به هزینه اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران نشان می دهد، فدراسیون کشتی برای اعزام 20 کشتی گیر، 8 نفر کادر فنی، 2 مدیر تیم های ملی و 4 فرد اعم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ایران و گرداب افزایش قیمت دلار/ رشد 700 درصدی هزینه اعزام کشتی به جهانی

ورزش ایران و گرداب افزایش قیمت دلار/ رشد 700 درصدی هزینه اعزام کشتی به جهانی