مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 08:002018-09-16اقتصادي

فروشگاه های زنجیره ای جای نمایشگاه های پاییزه را گرفت


باوجود اینکه هر ساله با نزدیک شدن فصل پاییز، نمایشگاه پاییزه برای عرضه اقلام مختلف برگزار می ­شد، امسال نایب رییس اتاق اصناف ایران از عدم برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: - با توجه به وجود فروشگاه­ های زنجیره­ ای و ارائه تخفیف از سوی آن­ها به طور مداوم، نیازی به برگزاری نمایشگاه­ های فصلی­ نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه پاییزه هر سال در دو هفته آخر شهریور در نقاط مختلف کشور برگزار می­ شود و اقلام متفاوتی با درصد تخفیف بالایی عرضه می­ شوند.

با توجه به اینکه آغاز برگزاری این نمایشگاه هم زمان با شروع مدارس بوده، اقلامی مانند لوازم تحریر، کیف و کفش در آن عرضه می ­شد.

همچنین بسته به محل نمایشگاه، محصولات دیگری مانند پوشاک، منسوجات، برخی خوراکی­ ها و گاهی لوازم خانه از قبیل مبلمان هم در آنجا به فروش می­ رسید.

اما امسال به گفته نایب رییس اتاق اصناف ایران، این نمایشگاه برگزار نخواهد شد، چراکه با توجه به وجود فروشگاه­ های زنجیره­ ای و ارائه تخفیف از سوی آن­ها به طور مداوم، نیازی به برگزاری نمایشگاه­ های فصلی­ نخواهد بود.

محمود هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه امسال برگزار نمی شود، گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه کالا با قیمت کمتر برگزار می شد اما در حال حاضر فروشگاه های بزرگ در حد توان، اجناس را با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای جای نمایشگاه های پاییزه را گرفت

فروشگاه های زنجیره ای جای نمایشگاه های پاییزه را گرفت