مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 08:052018-09-16اقتصادي

ولوو به دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا


شرکت خودروسازی ولوو سوئد به دنبال معافیت از قانون افزایش 25 درصدی تعرفه واردات آمریکا از چین است تا بتواند بدون ضرر مالی، خودروهای تولیدی خود در چین را در ایالات متحده بفروشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، با توجه به افزایش تنش و جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین، چندماه پیش بود که دونالد ترامپ – رییس جمهور آمریکا – اعلام کرد که می خواهد به منظور حمایت از تولیدات داخلی، جلوگیری از واردات بی رویه محصولات چینی به خاک آمریکا و همچنین وارد کردن ضربه مهلک و بزرگی به اقتصاد این غول آسیایی قصد دارد تعرفه واردات محصولات تولید شده در چین را به 25 درصد برساند.

البته چین نیز در پاسخ به این تصمیم اعلام کرد که درمقابل قصد دارد اقدامات تلافی جویانه و متقابلی را انجام دهد.

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه های مختلف نظیر صنعت خودروسازی و تکنولوژی بارها به دولت آمریکا هشدار دادند که قانون افزایش تعرفه های واردات بدون شک برروی آمریکایی ها تاثیرات بیش تری می گذارد و درنهایت، این شرکت ها و مردم آمریکا هستند که قربانی اصلی قانون افزایش تعرفه ترامپ خواهند شد.

حالا به نظر می رسد که شرکت خودروسازی ولوو سوئد از دولت آمریکا، معافیت از اعمال قانون افزایش تعرفه های وارداتی را درخواست کرده است تا بدین ترتیب بتواند خودروی محبوب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولوو به دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا

ولوو به دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا