مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 09:352018-09-16فناوري

مایکروسافت به کاربران حق انتخاب می دهد


مایکروسافت تحت تاثیر مخالفت سازمان های نظارتی، هشدار آخرین نسخه آزمایشی از سیستم عامل ویندوز 10 را که کاربران را از نصب سایر مرورگرهای اینترنتی منع می کرد، - حذف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت The INQUIRER، با توجه به آنکه اخیرا مخالفت های بسیاری با گوگل برای فعالیت هایش در اتحادیه اروپا که به منظور کنار زدن شرکت های رقیب و عدم نمایش خدمات شرکت های دیگر در صفحه نخست جست وجوی گوگل انجام گرفته بود، حالا مایکروسافت نیز به نظر می رسد که تصمیم گرفته است برای جلوگیری از سرنوشت مشابه گوگل، اعلان هشداری را که در آخرین نسخه آزمایشی از سیستم عامل ویندوز 10 وجود داشت و کاربران را از نصب و دانلود هرگونه مرورگر اینترنتی جز مایکروسافت اج ( Microsoft Edge) منع می کرد، حذف کند.

مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز، حالا اعلام کرده است که کاربران در تصمیم گیری برای نصب و استفاده از مرورگرهای اینترنتی نظیر گوگل کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس و غیره اختیار تام خواهند داشت و دیگر ویندوز 10 به آن ها هشداری مبنی بر عدم نصب مرورگرهای دیگر را نخواهد داد.

پیش تر کاربران عنوان کرده بودند که هنگام نصب و دانلود مرورگرهای اینترنتی دیگر، سیستم عامل رایانه به آن ها هشدار شما هم اکنون از مرورگر اینترنتی کاملا امن و مطمئن مایکروسافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت به کاربران حق انتخاب می دهد

مایکروسافت به کاربران حق انتخاب می دهد