مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 10:152018-09-16پزشكي

متخلفان طب سنتی در فضای مجازی، مجازات می شوند


مشاور وزیر و سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ قانون ممنوعیت تبلیغات محصولات و خدمات غیر مجاز و آسیب رسان به سلامت در فضای مجازی، - از برخورد جدی با متخلفان حوزه طب سنتی ایرانی و سوء استفاده گران از اقبال مردم به این آموزه ها و خدمات، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود خدادوست با اشاره به اقبال روزافزون از خدمات طب سنتی ایرانی به دلیل ریشه دار بودن در فرهنگ و باور مردم و اتکای آن بر دانش بومی، گفت: متاسفانه این افزایش گرایش مردمی، منجر به ورود افراد غیر متخصص در حوزه طب سنتی ایرانی و مکمل شده است که علاوه بر به مخاطره انداختن سلامت مردم، طب سنتی ایرانی قانونمند و منطقی را نیز زیر سوال برده است.

سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت افزود: براساس قانون، تنها پزشکان حق ورود به حوزه درمان را دارند و طب سنتی ایرانی نیز که در حال حاضر در دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی کشور تدریس می شود، از این قاعده مستثنی نیست.

خدادوست تاکید کرد: متاسفانه با تسهیل دسترسی مردم به انواع شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی، سودجویان حوزه طب سنتی ایرانی و مکمل از این فضاها نیز در راستای دستیابی به اهداف سودجویانه خود استفاده کرده و رشد قابل توجهی در انواع شبکه های اجتماعی داشته اند که فعالیت آنان نیازمند رسیدگی و ارجاع به سازمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان طب سنتی در فضای مجازی، مجازات می شوند

متخلفان طب سنتی در فضای مجازی، مجازات می شوند