مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 17:212018-09-16دانش

سیاست وزارت علوم الزام بر تشکیل دانشگاه های مردانه و زنانه نیست


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: مسلما سیاست وزارت علوم الزام بر تشکیل دانشگاه های مردانه و زنانه نیست و موضوع «دانشگاه تک جنسیتی» با «تفکیک جنسیتی» تفاوت دارد.

- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: مسلما سیاست وزارت علوم الزام بر تشکیل دانشگاه های مردانه و زنانه نیست و موضوع دانشگاه تک جنسیتی با تفکیک جنسیتی تفاوت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، حسین سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به برخی فضاسازی های رسانه ای و سوء برداشت ها از سخنانش در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) اظهار داشت: درخصوص اظهارات بنده درباره وظیفه وزارت علوم در پاسخ گویی به برخی نیاز ها و مطالبات جامعه از طریق دانشگاه های تک جنسیتی؛ برخی افراد در رسانه های مجازی این موضع را در مقابل دیدگاه های رییس جمهوری محترم قرار دادند؛ در حالی که موضع رییس جمهور در باب نقد مقوله تفکیک جنسیتی بوده است و دیدگاه های معاون حقوقی وزارت علوم درباره موضوع دانشگاه تک جنسیتی .

این دو مقوله کاملاً مجزا از هم هستند.

وی توضیح داد: در همان سخنرانی، تفاوت دو مفهوم تفکیک جنسیتی و تک جنسیتی را بیان کردم و تفکیک جنسیتی را قابل تأمل دانستم، ولی از دانشگاه تک جنسیتی به استناد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت علوم الزام بر تشکیل دانشگاه های مردانه و زنانه نیست

سیاست وزارت علوم الزام بر تشکیل دانشگاه های مردانه و زنانه نیست