مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 08:352018-09-17اقتصادي

کاهش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اعلام کرد: 40 درصد از تورهای خارجی که به ایران می آمدند، سفر خود را به ایران لغو کردند و همچنین اکثر پروازهای خارجی لغو و قیمت پروازهای داخلی نیز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سیاوشی صبح امروز 26 شهریورماه در جلسه مشترک هیات رییسه اتاق بازرگانی، شورای عالی بانک ها با مجمع نمایندگان استان گفت: 40 درصد از تورهای خارجی که به ایران می آمدند، سفر خود را به ایران لغو کردند و همچنین اکثر پروازهای خارجی لغو و قیمت پروازهای داخلی نیز افزایش یافته، لذا ورود گردشگر به کشور اخیرا کاهش یافته است.

وی از عدم تعریف درست و ارائه تصویر نادرست استان کرمان گلایه کرد و افزود: فاصله استان با مرکز کشور زیاد است و افرادی که قصد دارند به کرمان بیایند، باید از اتوبوس استفاده کنند، زیرا قیمت بلیط هواپیما زیاد است و سفر با قطار به کرمان طولانی است که باعث کاهش ورود گردشگر به استان شده است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان با بیان این مطلب که بیشترین گردشگرانی که به استان کرمان می آیند، فرانسوی هستند، تصریح کرد: استان کرمان به پروازهایی به مراکز استان ها و همچنین حداقل یک پرواز مستقیم بین المللی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران

کاهش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران