مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 09:502018-09-17سياسي

ساخت فیلم «پسران آفتاب» با موضوع شهیدان میرشاکی در لرستان


قائم مقام صدا و سیمای لرستان از ساخت سریال «پسران آفتاب» با هدف معرفی شهیدان سیدجواد و سیدمصطفی میرشاکی در صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد.

- ساخت فیلم پسران آفتاب با موضوع شهیدان میرشاکی در لرستان قائم مقام صدا و سیمای لرستان از ساخت سریال پسران آفتاب با هدف معرفی شهیدان سیدجواد و سیدمصطفی میرشاکی در صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آرش احمدی در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، با تشریح فعالیت های صدا و سیما در حوزه دفاع مقدس، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه میقات طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر شب به مدت 15 دقیقه از شبکه افلاک پخش می شود.

وی به پخش برنامه یاران آفتاب به صورت هفتگی و طی روز جمعه به مدت 20 دقیقه روی آنتن شبکه افلاک می رود، اشاره کرد و گفت: برنامه رادیویی ویژه دفاع مقدس هر روز از صدای لرستان پخش می‎شود همچنین برنامه های رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ع) شامل پخش فعالیت های گروه های جهادی مستندسازی شد.

احمدی به ساخت سریال پسران آفتاب شامل زندگی شهیدان میرشاکی اشاره کرد و باب یان این که: طرح این سریال نوشته شده است، به پخس سریال نزدیکی های بهشت طی ده روز گذشته از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: دستگاه ها از محل ده درصد اعتبار فرهنگی برای ساخت سریال های با موضوع دفاع مقدس اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم «پسران آفتاب» با موضوع شهیدان میرشاکی در لرستان

ساخت فیلم «پسران آفتاب» با موضوع شهیدان میرشاکی در لرستان