مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 11:552018-09-17فرهنگي

تن تب دار هنر هفتم در فارس


گسترش فعالیت های هنری به ویژه در عرصه نمایش فیلم و تئاتر نیازمد ایجاد زیر ساخت ها و امکانات سخت افزاری حداقلی است؛ امکانی که اگر نباشد، رویشی را نباید انتظار داشت.

- وضعیت فارس در این زمینه و متناسب با جمعیت و توانمندی ها و استعدادهای هنری موجود و وجود علاقه مندانی فراوان، مناسب نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، طی سال های گذشته اقدامات انجام شده در حد تجویز مسکن هایی بود تا تب شدید هنر هفتم را بخواباند؛ اما این تن هنوز تب دارد و نیازمند درمانی اساسی است؛ درمانی که به حتم از توان امکان و اعتبارات دولتی خارج اما منوط به تصمیم گیری های درست و اقدامات بخردانه تصمیم سازان تمام متولیان عرصه فرهنگ و هنر است.

وقتی از مشکلات تئاتر و سینما، به عنوان هنرهایی پرمخاطب، سخن به میان می آید؛ کمبود تعداد و کفیت سالن های سینما و خصوصا تئاتر، نبود حمایت های مالی مناسب به ویژه در حوزه تئاتر، از جدی ترین مشکلات فعالان و علاقه مندان این بخش عنوان می شود.

طی سال های گذشته بیش از آنکه سالن سینما و تئاتر ایجاد کرده و به ظرفیت صندلی های این بخش افزوده باشیم، از تعداد آنها کاسته شده است؛ از سینما پرسیای شیراز که با سکته ای مغزی! به کما رفت و در همان حالت ماند تا سینما حافظ که تبدیل به توقفگاه اتومبیل ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تن تب دار هنر هفتم در فارس

تن تب دار هنر هفتم در فارس