مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 11:552018-09-17بين الملل

افشاگری های تازه از آزمایشگاه های بیولوژیک محرمانه آمریکا در جهان


منابعی مطلع از رسوایی جدید آمریکا در گرجستان و نقل و انتقالات خون انسانی منجمد و پاتوژن ها برای یک برنامه سری ارتش آمریکا در پوشش محموله دیپلماتیک پرده برداشتند.

- عکس تزیینی است منابعی مطلع از رسوایی جدید آمریکا در گرجستان و نقل و انتقالات خون انسانی منجمد و پاتوژن ها برای یک برنامه سری ارتش آمریکا در پوشش محموله دیپلماتیک پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بالکان پست، دیلیانا گایتاندژیوا، روزنامه نگار بلغارستانی با افشای اسنادی داخلی فاش کرد که دیپلمات های آمریکایی در تفلیس تحت پوشش دیپلماتیک پاتوژن های انسانی منتقل می کنند.

براساس این اسناد، متخصصان پنتاگون در گرجستان مستقر شده اند و برای تحقیق روی بیماری های مرگبار و گزش حشرات در مرکز لوگار مصونیت دیپلماتیک گرفتند.

این مرکز بیولابراتوار پنتاگون در تفلیس، پایتخت گرجستان است.

براساس این گزارش که 20 سپتامبر به صورت مستندی از شبکه تلویزیونی المیادین پخش می شود، این تاسیسات سری در 17 کیلومتری پایگاه هوایی آمریکا در تفلیس مستقر است.

این آزمایشگاه زیستی پنتاگون شدیدا تحت حفاظت است.

دولت آمریکا به جای سرمایه گذاری روی سلامت شهروندانش، 161 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان را در مرکز لوگار در تفلیس برای تحقیقات روی بیماری های مرگبار و گزش حشرات هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری های تازه از آزمایشگاه های بیولوژیک محرمانه آمریکا در جهان

افشاگری های تازه از آزمایشگاه های بیولوژیک محرمانه آمریکا در جهان