مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 17:462018-09-17اقتصادي

چه کسی باید از ظریف درباره دیدار با کری جواب بخواهد؟


در حالیکه ملاقات های ظریف و جان کری که دیگر سمتی در کاخ سفید ندارد، سئوالات بسیاری را به وجود آورده است، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته است، - جان کری اعلام کرده این دیدار ها در جهت صلح و امنیت ملی صورت گرفته و خواهد گرفت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان یکی از مسئولان دولتی است که انتقادات بسیاری به وی وجود دارد.

زمان دوری از وعده برجام که در آن ظریف و تیم دیپلماسی هسته ای پس از انعقاد قرارداد برجام به کشورمان آمدند و وعده های مختلفی به مردم دادند و ملت ایران را امیدوار کردند و مردم حتی برخی برای این توفیقی که حاضل شده در خیابان ها شادمانی کردند و به خیال اینکه قیمت دلار و هزار تومانی برابر می شوند با در دست گرفتن آن عکس گرفتند، نمی گذرد.

زمانی که تیم هسته ای به کشورمان آمد ظریف و معاونش سیدعباس عراقچی همواره قول می دادند که تمام تحریم هایی که به موضوع هسته ای ربط دارند از روز اجرای برجام یعنی 26 دیماه سال 1394 طبق قرار داد لغو خواهد شد.

اما نه در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما و نه در زمان ترامپ که برجام را قبول نداشت و در انتها تا به اینجا بدون هیچ هزینه ای آنرا کنار گذاشته است این وعده ها عملی نشد و امریکایی ها دبه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی باید از ظریف درباره دیدار با کری جواب بخواهد؟

چه کسی باید از ظریف درباره دیدار با کری جواب بخواهد؟