مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 23:502018-09-17فناوري

تغییر بسته های اینترنت موبایل؛ اپراتورها تخلفی نکردند؟


نارضایتی کاربران از تغییر بسته های اینترنت موبایل و ادعای شان مبنی بر افزایش قیمت ها در حالی است که به گفته کارشناسان، مطابق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، - تغییر بسته های اینترنت موبایل؛ اپراتورها تخلفی نکردند؟ نارضایتی کاربران از تغییر بسته های اینترنت موبایل و ادعای شان مبنی بر افزایش قیمت ها در حالی است که به گفته کارشناسان، مطابق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تخلفی از سوی اپراتورها رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعرفه اینترنت موبایل این روزها حاشیه هایی داشته و بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی از تغییر بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل ابراز نارضایتی کردند و معتقدند برخی از اپراتورها به صورت نامحسوس و یا با اضافه کردن اینترنت شبانه، به افزایش قیمت اینترنت موبایل اقدام کرده اند.

کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه خود در سال 1395، با کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه را برای سیم کارت های دائمی به ازای هر کیلوبایت، 0.

4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.

6 ریال تعیین کرد.

البته اپراتورهای تلفن همراه می توانند با رعایت شرایط رقابتی و تعرفه تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلوبایت، بسته های مختلف تعرفه های را نیز متنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر بسته های اینترنت موبایل؛ اپراتورها تخلفی نکردند؟

تغییر بسته های اینترنت موبایل؛ اپراتورها تخلفی نکردند؟