مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 08:552018-09-19سياسي

برگزاری مراسم خیمه سوزان در جهرم


هم زمان با عاشورا مراسمی با عنوان خیمه سوزان با هدف بازسازی واقعه عصر عاشورا و پنجمین سالگرد شهدای عصر عاشورای جهرم در این شهر برگزار می شود.

- حجت الاسلام آبیار ، مسئول ستاد مردمی مراسم خیمه سوزان جهرم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم خیمه سوزان و مقتل خوانی برای پنجمین سال متوالی، همزمان با عصر دهم محرم الحرام، پنجشنبه ساعت 16 در پارک کوهسار جهرم برگزار می شود.

وی هدف از اجرای تعزیه و آتش سوزی خیمه ها را نشان دادن مظلومیت بازماندگان خاندان امام حسین(ع) و توحش سپاه یزید، دانست و افزود: مداحی، مرثیه خوانی و سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان رییس شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت کشور از برنامه های این مراسم است .

آبیار همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین یادواره ی 13 شهید عصر عاشورای جهرم در این روز، گفت: در این مراسم همچنین پنجمین یادواره ی 13 شهید عصر عاشورا جهرم که سال 62 در جنگل های میاندوآب مهاباد آذربایجان غربی، به دست منافقان به شهادت رسیدند نیز برگزار می شود .

مسئول ستاد مردمی مراسم خیمه سوزان یادآور شد: 300 نفر از نیروهای مردمی برای برپایی هرچه پرشورتر این مراسم همکاری دارند و پیش بینی می شود بیش از 3000 نفر از عاشقان اهل بیت(ع) در این مراسم شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم خیمه سوزان در جهرم

برگزاری مراسم خیمه سوزان در جهرم