مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 ساعت 14:052018-09-19اقتصادي

همراهی تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش همدان با مردم


همواره در آستانه ماه مهر تقاضا برای خرید کیف وکفش افزایش می یابد و خانواده ها درصدد تدارک آغازی خاطره انگیز برای فرزندانشان به ویژه کلاس اولی ها هستند اما در سال های اخیر به وی‍ژه امسال بروز برخی مشکلات اقتصادی و نوسانات موجود در بازار آشفتگی هایی را .

- همواره در آستانه ماه مهر تقاضا برای خرید کیف وکفش افزایش می یابد و خانواده ها درصدد تدارک آغازی خاطره انگیز برای فرزندانشان به ویژه کلاس اولی ها هستند اما در سال های اخیر به وی‍ژه امسال بروز برخی مشکلات اقتصادی و نوسانات موجود در بازار آشفتگی هایی را موجب شده تا شیرینی این ایام را برکام مردم تلخ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین راستا به بازار کیف و کفش همدان رفتیم تا ضمن بازدید میدانی از اوضاع و احوال بازار مطلع شویم، با خانواده ای که برای خرید به بازار مراجعه کرده بودند، همکلام شدیم، آنها از قیمت سرسام آور کیف وکفش گلایه داشتند و گفتند: با نگاهی به بازار و جویا شدن قیمت ها متوجه شدیم توانایی خرید مهر برای فرزندنمان را نداریم و مجبوریم کیف و کفش سال گذشته اش را تعمیر کنیم تا دوباره از آنها استفاده کند.

با اثر والدینی که همصحبت می شدیم یکی از دغدغه ها و معضلات مشترکشان این جمله بود ما شرمنده فرزندمان می شویم وقتی نتوانیم در سالتحصیلی جدید خواسته های معمولی آنها را برأو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش همدان با مردم

همراهی تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش همدان با مردم