مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 09:162018-09-21بين الملل

شکست «اعلامیه پاریس» و جایگزینی طرح آمریکا برای حل بحران لیبی


«غسان سلامه» اوایل سپتامبر جاری در سخنانی در شورای امنیت اشاره کرد که امید به موفقیت اعلامیه پاریس برای حل بحران لیبی کمتر شده است اما گزینه های جایگزین وجود دارد.

- شکست اعلامیه پاریس و جایگزینی طرح آمریکا برای حل بحران لیبی غسان سلامه اوایل سپتامبر جاری در سخنانی در شورای امنیت اشاره کرد که امید به موفقیت اعلامیه پاریس برای حل بحران لیبی کمتر شده است اما گزینه های جایگزین وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، غسان سلامه فرستاده سازمان ملل در لیبی پی به شکست اعلامیه پاریس برای حل بحران لیبی برده و این را به شورای امنیت نیز اعلام کرده است.

سلامه اوایل سپتامبر جاری نیز در سخنانی در شورای امنیت اشاره کرد که امید به موفقیت اعلامیه پاریس برای حل بحران لیبی کمتر شده است اما گزینه های جایگزین وجود دارد.

گروه های لیبی در ماه می گذشته تحت نظارت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در پاریس نشستی را تشکیل و طی آن بیانیه ای موسوم به اعلامیه پاریس صادر و درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی لیبی در روز 10 دسامبر آینده توافق کردند.

یکشنبه گذشته نیز مهلت تدوین قانون همه پرسی قانون اساسی که در اعلامیه پاریس تعیین شده است، به پایان رسید در حالیکه برخی نمایندگان پارلمان طبرق سعی کردند پیش از پایان این مهلت با هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست «اعلامیه پاریس» و جایگزینی طرح آمریکا برای حل بحران لیبی

شکست «اعلامیه پاریس» و جایگزینی طرح آمریکا برای حل بحران لیبی