مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 21:362018-09-21سياسي

سخن از مذاکره، تحریف عاشوراست/ سره از ناسره امسال مشخص خواهد شد


یک استاد دانشگاه با بیان اینکه در محرم امسال سره از ناسره مشخص خواهد شد، گفت: بحث مذاکره امام حسین (ع) یکی از همان ناسره ها است و کسانی که آن را مطرح می کنند، - یک استاد دانشگاه با بیان اینکه در محرم امسال سره از ناسره مشخص خواهد شد، گفت: بحث مذاکره امام حسین (ع) یکی از همان ناسره ها است و کسانی که آن را مطرح می کنند، به دنبال تحریف عاشورا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عماد افروغ کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت وگویی درباره قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درس های این قیام برای شرایط فعلی، اظهار داشت: می توان بین آنچه در انقلاب اسلامی تا امروز و بین ظهور اسلام تا عاشورا گذشت، مقایسه کرد؛ فضای دوران قیام حضرت اباعبدالله (ع) ریشه در نوع رفتار ها و سیاست های معاویه که به دوران یزید هم تسری پیدا کرده بود، داشت.

وی افزود: بی توجهی به عمل، خلق و خوی اشرافی گری، فساد، تبعیض، ظلم، رواج حرام خواری از جمله این سیاست ها بود که منجر به قیام امام حسین (ع) شد.

در آن دوران بحث اسلام علیه اسلام مطرح است؛ چراکه پوسته ای از اسلام حاکم شده و همه این فساد ها به نام اسلام صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخن از مذاکره، تحریف عاشوراست/ سره از ناسره امسال مشخص خواهد شد

سخن از مذاکره، تحریف عاشوراست/ سره از ناسره امسال مشخص خواهد شد