موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:062018-09-22بين الملل

تلاش اکوادور برای اعطای سمت دیپلماتیک به آسانژ در روسیه


براساس یک سند دولتی اکوادور که به دست خبرگزاری رویترز رسیده اکوادور در سال 2017 میلادی به بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس یک پست دیپلماتیک در روسیه داد، - اما پس از آنکه انگلیس از اعطای معافیت ها و امتیازهای دیپلماتیک به وی امتناع کرد، اکوادور این سمت را باطل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این تلاش ناکام نشان می دهد که لنین مورنو رییس جمهور اکوادور برای حل مشکل جولیان آسانژ بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس با مسکو مذاکره داشته است؛ آسانژی که شش سال است در سفارت اکوادور در لندن پنهان شده تا از دستگیرشدن توسط مقامات انگلیسی اجتناب کند.

این مساله در یکی از نامه های وزارت امور خارجه اکوادور به پائولا وینتیمیلا، قانون گذار اپوزیسیونی که خواستار اطلاعات درباره تصمیم سال گذشته اکوادور برای اعطای حق شهروندی به آسانژ شده بود، افشا شد.

براساس این نامه نوشته شده به پائولا وینتیمیلا ، اکوادور 19 دسامبر سال گذشته اعطای یک سمت ویژه به جولیان آسانژ را تایید کرده بود تا وی بتواند در سفارت اکوادور در روسیه فعالیت کند.

بر اساس قانون اساسی اکوادور، رییس جمهوری این کشور می تواند هم پیمانان سیاسی خود را در مسندهایی دیپلماتیک قرار دهد، حتی اگر آن ها به طور رسمی دیپلمات نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اکوادور برای اعطای سمت دیپلماتیک به آسانژ در روسیه

تلاش اکوادور برای اعطای سمت دیپلماتیک به آسانژ در روسیه