مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:202018-09-22اجتماعي

ثبت یک تصویر در حافظه تاریخی مردم


مدیر سابق خانه عکاسان ایران معتقد است یک حادثه به خودی خود آن چنان اثرگذار نیست و این تصاویر هستند که یک حادثه را ماندگار می کند و موجب می شود در اسناد تاریخی یک کشور حفظ شود.

- رسول اولیازاده در گفت وگو با ایسنا، درباره نقش عکس در عملیات تروریستی اهواز بیان کرد: این تنها حادثه ای نیست که اتفاق می افتد و عکاسان سریع تر از هر قشر دیگری در این اتفاق حاضر می شوند و از این رسانه مهم به عنوان تصویر بهره مند هستند و می توانند تصاویر خود را ارائه دهند.

در حادثه زلزله بم هم دیدیم زمانی که عکاسان در صحنه حاضر شدند هنوز امدادگران نرسیده بودند و زمانی که تصاویری از این حادثه در سطح جهانی منتشر می شود، با سیل کمک های مردمی از سراسر دنیا مواجه شدیم.

او با بیان اینکه عکس به عنوان یک رسانه نقش مهمی دارد و کسی که مسلط به تصویر و عکس است باید ویژگی هایی داشته باشد، افزود: اول اینکه کار خود را خوب بلد باشد و در هر شرایطی که قرار می گیرد به طور مسلط بتواند آن واقعه را از همه ی زوایا ببیند و بداند چه کاری انجام دهد تا بتواند تاثیرگذارترین تصویر را به جامعه ارائه دهد.

دوم اینکه عاشق کارش باشد و از هیچ آسیب و حادثه ای هراس نداشته باشد و تمام تلاش خود را برای آنکه بهترین تصویر را ثبت کند، انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک تصویر در حافظه تاریخی مردم

ثبت یک تصویر در حافظه تاریخی مردم