مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 14:102018-09-23بين الملل

ترامپ مدعی پیشرفتی است که وجود ندارد!


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت، گرچه نشست اخیر رهبران پیونگ یانگ و سئول مثبت ارزیابی شد اما در بحث خلع سلاح هسته ای حامل پیشرفتی ملموس نبود و اینگونه به نظر می رسد که اولویت های کره جنوبی چندان همسو با اهداف ایالات متحده نباشد شاید زمان آن باشد که .

- یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت، گرچه نشست اخیر رهبران پیونگ یانگ و سئول مثبت ارزیابی شد اما در بحث خلع سلاح هسته ای حامل پیشرفتی ملموس نبود و اینگونه به نظر می رسد که اولویت های کره جنوبی چندان همسو با اهداف ایالات متحده نباشد شاید زمان آن باشد که ترامپ از سازش های یکجانبه و غیر قابل توجیه، تنها با هدف خشنودی رهبری کره جنوبی، اجتناب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، نشست اخیر سه روزه میان رهبران کره شمالی و جنوبی موجب شد تا گام های مهمی برای کاهش تنش ها و خطر جنگ در امتداد مرز دو کشور و نیز برنامه های همکاری اقتصادی جدید برداشته شود اما هیچگونه پیشرفت واقعی در موردی که برای ایالات متحده بسیار مهم است، ارائه نکرد؛ از بین بردن زرادخانه کره شمالی از سلاح های هسته ای و موشک های قاره پیما که توانایی حمله به ایالات متحده را دارند.

در عوض، به نظر می رسد که خطر نقض تعهد میان دولت ترامپ و مون جائه-این رییس دولت کره جنوبی افزایش می یابد چرا که او خواستار دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ مدعی پیشرفتی است که وجود ندارد!

ترامپ مدعی پیشرفتی است که وجود ندارد!