مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 01:562018-09-23فرهنگي

عدالت فرهنگی با برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان ها محقق می شود


معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: عدالت فرهنگی با برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان های مختلف کشور محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید هادی حسینی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل که در نمایشگاه بین المللی شهر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: عدالت فرهنگی با برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان های مختلف کشور محقق می شود که این دومین نمایشگاه استانی در سطح کشور است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان ها راحت ترین و کم هزینه ترین راه دسترسی به محصولات فرهنگی بوده که می تواند در ارتقای سرانه مطالعه در استان ها مفید باشد.

معاون حقوقی امور مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: همزمانی نمایشگاه کتاب با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انس بیشتر دانش آموزان با فرهنگ کتابخوانی خواهد بود.

حسینی ادامه داد: مطالعه می تواند ابزاری برای ارتقای سطح سواد اجتماعی و پیشبرد اهداف توسعه فرهنگی در کشور باشد و توجه به این امر بسیار مهم ضروری است.

وی افزود: امیدواریم توجه به این که امر مهم باعث وقوع اتفاقات مثبت فرهنگی در کشور می شود که در این زمینه حمایت های لازم از ناشران و نهادهای فرهنگی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت فرهنگی با برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان ها محقق می شود

عدالت فرهنگی با برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان ها محقق می شود