مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 11:302018-09-24اجتماعي

ابلاغ برنامه 100 روزه سازمان محیط زیست با موضوع آب و تالاب


مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ابلاغ برنامه 100 روزه جدید حوزه معاونت آموزش و پژوهش این سازمان با محوریت آب و تالاب به همه استان های کشور خبر داد.

- ژیلا آقایی که پیش از این از آغاز تدوین برنامه 100 روزه جدید حوزه معاونت آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست خبر داده بود، در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: به تازگی تدوین برنامه 100 روزه معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با موضوع آب و تالاب به اتمام رسید و هفته پیش به همه استان ها ابلاغ شد.

وی با تاکید بر اینکه برای تدوین برنامه 100 روزه آب و تالاب، جلسات مستمری با دفاتر تخصصی حوزه آب و تالاب سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شده است، گفت: خوشبختانه همکاری موثری با دفاترتخصصی مرتبط با حوزه آب و تالاب انجام و در نهایت برنامه 100 روزه آب و تالاب با برش استانی تدوین و ابلاغ شد.

مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بیان اینکه برنامه 100 روزه آب و تالاب تا نیمه آبان ماه ادامه خواهد داشت، در مورد سرفصل های برنامه 100 روزه جدید اظهار کرد: برگزاری زنگ های آموزش با موضوعات ارزیابی آسیب پذیری تالاب ها، بررسی تجربیات موفق در احیای تالاب ها، اهمیت وشناخت تالاب های ساحلی و تعیین وضعیت کیفی رودخانه ها از جمله مواد این برنامه 100 روزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ برنامه 100 روزه سازمان محیط زیست با موضوع آب و تالاب

ابلاغ برنامه 100 روزه سازمان محیط زیست با موضوع آب و تالاب