مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 13:202018-09-24اقتصادي

از 50 درصد افت فروش تا چند داستان دیگر در شبکه خانگی


مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره با بیان اینکه ما هیچ بودجه و رانت دولتی ای نداریم گفت: با وجود آنکه فعالیت در این زمینه کار بسیار سختی است اما ما سال گذشته طبق گزارش مجمع خودمان حدود 400 میلیون تومان سود به دست آوردیم.

- مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره با بیان اینکه "ما هیچ بودجه و رانت دولتی ای نداریم" گفت: با وجود آنکه فعالیت در این زمینه کار بسیار سختی است اما ما سال گذشته طبق گزارش مجمع خودمان حدود 400 میلیون تومان سود به دست آوردیم.

اما متاسفانه با گران شدن DVDهای نمایش خانگی حدود 50 درصد افت فروش داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اولین نشست خبری مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره با حضور سعید خندق آبادی مدیرعامل این موسسه دوشنبه دوم مهرماه در حوزه هنری برگزار شد.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری در ابتدای این مراسم با اشاره به حمله تروریستی اهواز و تسلیت به خانواده های داغدار درباره فعالیت های حوزه هنری توضیحاتی داد و گفت: شبکه نمایش خانگی در این سال ها شاید قدرتمندتر از خود سینما فعالیت کرده و پرمخاطب ترین فیلم در سینما حدود دومیلیون مخاطب داشتند اما شبکه نمایش خانگی شاید تا سه برابر این تیراژ را دربر می گیرد و همچنین که حضور این کالا در سبد خانوار زمینه را برای استفاده یک خانواده چند نفره از یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 50 درصد افت فروش تا چند داستان دیگر در شبکه خانگی

از 50 درصد افت فروش تا چند داستان دیگر در شبکه خانگی