مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 11:102018-09-25فرهنگي

نقدِ «نقد موسیقی» در خانه هنرمندان


جلسه ویژه نقد و بررسی نقد در موسیقی با عنوان «نقدِ نقد در موسیقی ایران» روز پنجشنبه پنجم مهرماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

- جلسه ویژه نقد و بررسی نقد در موسیقی با عنوان نقدِ نقد در موسیقی ایران روز پنجشنبه پنجم مهرماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این نشست، حضور علیرضا میرعلینقی منتقد و مورخ موسیقی، مهران مهرنیا موزیسین و نوازنده تار، آروین صداقت کیش منتقد و پژوهشگر موسیقی، سجاد پورقناد سردبیر سایت هارمونی تاک و کامیار صلواتی پژوهشگر موسیقی در این نشست حضور دارند که به همت کانون پژوهشگران خانه موسیقی برگزار می شود.

در این نشست علیرضا میرعلینقی با عنوان تفسیرهای دلبخواه با عنوان نقد ، از موسیقی عصر تجدد تا موسیقی عصر بازگشت در ایران از نقد موسیقی به زبان فارسی در فاصله زمانی دو دهه نود شمسی از 1295 تا 1395 سخن خواهد گفت.

با طرح پرسش چرا بستر نقد و نقدپذیری همچنان مهیا نیست؟ مهران مهرنیا صحبت خواهد کرد تا برخی از دلایل مقاومت بدنه ی جوامعی مانند ایران نسبت به نقدهای ساختاری را از نگاه جامعه شناختی و روان شناختی بکاود.

سخنرانی آروین صداقت کیش با عنوان جایگاه و مبانی نقد موسیقی امروزین است و به این مساله می پردازد که نقد موسیقی در دنیای امروز چه جایگاه و نقشی می تواند داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدِ «نقد موسیقی» در خانه هنرمندان

نقدِ «نقد موسیقی» در خانه هنرمندان