مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 12:152018-09-25بين الملل

چرایی آتش زدن کنسولگری ایران در بصره


یک پایگاه خبری لبنانی در یادداشتی با اشاره به اتفاقات اخیر بصره به بررسی دلایل آـش زدن کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این شهر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری العهد لبنان در یادداشتی تحت عنوان چرا کنسولگری ایران آتش گرفت اما کنسولگری آمریکا یا انگلیس آتش نگرفت نوشت: صحنه غیر طبیعی و تحریک آمیز در تظاهرات اخیر بصره به آتش کشیدن کنسولگری ایران توسط معترضین بود که در پی آتش زدن ساختمان های دولتی و مراکز احزاب و ادارات انجام شد.

در بخشی از این یادداشت با اشاره به اینکه اعتراضات و راهپیمایی ها با جنبه مطالبات مردمی می تواند تعرض به اموال عمومی را نیز به همراه داشته باشد آمده است: آسیب رساندن به ساختمان های دولتی و مقر احزاب و ادارات می تواند در راهپیمایی های اعتراضی طبیعی باشد اما تجاوز و حمله به کنسولگری ایران در بصره را نمی توان ضمن راهپیمایی های اعتراضی و مشکلات معیشتی قرار داد و همچنین نمی توان گفت که این حمله خارج از حسن نیت نیست زیرا کنسولگری ایران و هر مقر وابسته به یک هیات دیپلماسی خارجی مسئول اشتباه و یا کوتاهی و فساد موسسات دولتی یک کشور نیست.

این پایگاه خبری می نویسد: آیا تامین آب شرب برای مردم بصره وظیفه کنسولگری ایران بوده است و آنرا انجام نداده است؟ آیا ایجاد فرصت شغلی برای هزاران جوان بیکار وظیفه کنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی آتش زدن کنسولگری ایران در بصره

چرایی آتش زدن کنسولگری ایران در بصره