مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 14:032018-09-25فناوري

توسعه زیرساخت ها مقدمه استفاده از فضای مجازی در گردشگری


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توسعه زیرساخت های ارتباطی کمک خوبی به بحث گردشگری می شود و باید از فضای مجازی عنوان یک ظرفیت بی نظیر در این حوزه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، محمدجواد آذری جهرمی صبح امروز در جلسه شورای اداری نطنز اظهار کرد: مشکلات در حوزه زیرساخت های ارتباطی به عنوان یک مطالبه در سطح شهرستان وجود داشت که به هر حال توسعه زیرساخت های ارتباطی زیربنای توسعه سایر قسمت هاست و با توجه به ظرفیت بزرگ گردشگری مذهبی و بوم گردی که از قدیم الایام در این منطقه وجود داشته و مراسمات بسیار خوبی برگزار می شده باید به آن توجه کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم این ظرفیت ها فعال شود و توسعه اقتصادی پیدا کند باید به توسعه زیرساخت های ارتباطی توجه کنیم، تلاش خوبی برای زیرساخت ها در این شهرستان انجام شد که در هفته گذشته 8 سایت پهن باند موبایل در روستاهای گردشگر و اهداف گردشگری افتتاح و در دسترس قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در 20 روستا توسعه خدمات ارتباطات توسعه مخابرات متوقف شده و چند روستا هم فاقد ارتباطی تلفن همراه هستند که مقرر شد در اسرع وقت پیگیری و حل شود، این شهرستان عنوان اولیاالله را دارد و وجود امام زادگان واجب التعظیم شاه سلطان حسین و آقا علی عباس و سایر امام زادگان در این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت ها مقدمه استفاده از فضای مجازی در گردشگری

توسعه زیرساخت ها مقدمه استفاده از فضای مجازی در گردشگری