مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 15:452018-09-25فرهنگي

دبیران فیلم فجر چه کسانی بودند؟ / داروغه زاده: وظیفه سنگینی است


با انتخاب دوباره ابراهیم داروغه زاده به عنوان دبیر جشنواره ی فیلم فجر، این مدیر سینمایی برای دومین بار پیاپی این سمت را عهده دار شد.

- دبیران فیلم فجر چه کسانی بودند؟ / داروغه زاده: وظیفه سنگینی است با انتخاب دوباره ابراهیم داروغه زاده به عنوان دبیر جشنواره ی فیلم فجر، این مدیر سینمایی برای دومین بار پیاپی این سمت را عهده دار شد.

در ادامه ایسنا مروری دارد بر اسامی دبیران مختلف فیلم فجر در سال های متمادی، سال گذشته ابراهیم داروغه زاده به عنوان سیزدهمین دبیر جشنواره فیلم فجر هدایت مهم ترین رویداد هنری کشور را برعهده گرفت.

پس از آنکه محمد حیدری؛ دو دوره متوالی دبیر جشنواره فیلم فجر بود، با آمدن محمد مهدی حیدریان به سازمان سینمایی یکی از معاونان او برای این رویداد انتخاب شد؛ معاونی که خودش مدت چندان زیادی نبود که کارش را در اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی آغاز کرده بود و امسال هم که برای دومین بار این مسوولیت (دبیری فیلم فجر ) را برعهده می گیرد همچنان معاون اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی است.

داروغه زاده در آخرین گفت وگویش که اوایل شهریور ماه در حاشیه ی جشنواره ی فیلم سلامت با ایسنا انجام شده بود، گفته بود: طبیعتاً تمایل ندارم که دبیری جشنواره را برعهده بگیریم و درباره ی دبیری دوره ی پیش رو جشنواره هم اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیران فیلم فجر چه کسانی بودند؟ / داروغه زاده: وظیفه سنگینی است

دبیران فیلم فجر چه کسانی بودند؟ / داروغه زاده: وظیفه سنگینی است