مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 00:462018-09-25فناوري

کنترل افت فشار وزیر ارتباطات با وعده گلابی نطنز


سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نطنز با حواشی جالبی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، از لغو غیرمنتظره برنامه آغاز عملیات انتقال آب به بستر زاینده رود با لوله گذاری و همراهی هماهنگ نشده مهرعلیزاده استاندار اصفهان با آذری جهرمی، مشخص بود که سفر وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهر نطنز خالی از حاشیه نخواهد بود.

از همان ابتدا وزیر وقتی پشت تریبون قرار رفت از داشته های ارزشمند نطنز گفت و نشان داد این شهر را خیلی خوب میشناسد؛ آذری جهرمی در صحبت هایش تأکید کرد: این شهرستان دارای دو امامزاده واجب التعظیم شاه سلطان حسین و آقا علی عباس است.

وزیر ارتباطات گریزی هم به خردسالی زد و گفت: نام آقا علی عباس از کودکی در ذهنم نقش بسته و دلیل آن وجود تابلوی امامزاده آقا علی عباس روی کامیون های کشور است، بعد از دیدن تابلوها پیگیر و متوجه شدم که صحن این امام زاده اینجاست.

  آذری جهرمی هنگام عبور از مسیر بازدید از طرح های دانشجویان جوان دانشگاه پیام نور که دفتر کسب و کار و ایده پردازی راه انداخته اند، نکات مهمی را برای راهنمایی و توسعه این فعالیت ها عنوان می کرد.

این صبر و حوصله بی درنگ همه مردم نطنز را به یاد سفر ماه گذشته وزیر ورزش و عجله اش برای خروج از نطنز می انداخت و البته شاید آن خاطره را به فراموشی سپرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل افت فشار وزیر ارتباطات با وعده گلابی نطنز

کنترل افت فشار وزیر ارتباطات با وعده گلابی نطنز