مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 00:462018-09-25سياسي

پرچم عاشورایی را در سه قاره به اهتزاز در آوردم/ شیرینی حضور در جمع مسلمانان آفریقا


کوهنورد گیلانی فاتح قله کلیمانجارو با اشاره به فتح بلندترین قله قاره افریقا گفت: حضور در جمع مسلمانان قاره آفریقا با وجود فقر گسترده در این قاره حلاوت و شیرینی خاصی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، یاسر ستوده عصر امروز با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به فتح قله کلیمانجارو اظهار کرد: در دو سال گذشته قله های مرتفع البروس در روسیه و هیمالیا در آسیا را فتح کردم و امسال توفیق فتح مرتفع ترین قله قاره افریقا در دهه محرم را پیدا کردم.

وی با اشاره به فتح قله کلیمانجارو گفت: پرچم عاشورایی یا حسین(ع) را به همراه پرچم شورای شهر رشت در بلندترین قله قاره آفریقا که به ارتفاع پنج هزار و 895 متر در کشور تانزانیا قرار دارد را به اهتزاز در آوردم و پیام امام حسین(ع) را به گوش جهانیان رساندم.

فاتح قله کلیمانجارو با اشاره به فقر گسترده در قاره آفریقا بیان کرد: زندگی قبیله ای بخشی از فرهنگ مردم آفریقا را تشکیل می دهد و فقر در این قاره صحنه های دل خراشی را به وجود آورده است.

ستوده با بیان اینکه حضور در جمع مسلمانان قاره آفریقا شیرینی و حلاوت خاصی داشت خاطرنشان کرد: پس از فتح قله کلیمانجارو به همراه سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسم عزاداری مسلمان آفریقایی حضور پیدا کردم که لحظات فراموشی ناشدنی را برایم رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم عاشورایی را در سه قاره به اهتزاز در آوردم/ شیرینی حضور در جمع مسلمانان آفریقا

پرچم عاشورایی را در سه قاره به اهتزاز در آوردم/ شیرینی حضور در جمع مسلمانان آفریقا