مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 12:002018-09-26اقتصادي

گران ترین آثار هنری جهان را بشناسید


پس از نقاشی «سالواتور موندی» داوینچی که با اختلاف، گران ترین اثر هنری جهان است، آثاری از «ادوارد مونش» و «پابلو پیکاسو» در رتبه های بعدی قرار دارند.

- پس از نقاشی سالواتور موندی داوینچی که با اختلاف، گران ترین اثر هنری جهان است، آثاری از ادوارد مونش و پابلو پیکاسو در رتبه های بعدی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، نقاشی سالواتور موندی که به عنوان یکی از حدود 20 نقاشی به جا مانده از داوینچی نقاش نامدار رنسانس شناخته می شود و قدمت آن به سال 1500 میلادی بازمی گردد، سال گذشته در حراجی کریستیز نیویورک با فروش 450 میلیون دلاری رکورد گران ترین اثر نقاشی که تاکنون در یک حراجی به فروش رفته را به نام خود ثبت کرد و هم اکنون با اختلاف فراوان با سایر رقبا در رتبه نخست گران ترین اثر هنری فروخته شده در حراجی ها قرار دارد.

نقاشی سالواتور موندی اثر داوینچی؛ گران ترین اثرهنری جهان در تاریخ دو می سال 2012 یکی از آثار چهارگانه جیغ از ادوارد مونش نقاش برجسته اهل نروژ در حراجی ساتبی شهر نیویورک با قیمتی بالغ بر 119 میلیون دلار به فروش رفت.

این شاهکار تنها اثری از آثار این هنرمند است که در اختیار مجموعه داران خصوصی قرار دارد و سه اثر از پابلو پیکاسو نقاش اسپانیایی به نام های عریان، برگ سبز و تندیس ، پسری با پیپ و دورامار و گربه از سال 1990 تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران ترین آثار هنری جهان را بشناسید

گران ترین آثار هنری جهان را بشناسید