مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 23:352018-09-26سياسي

دشمن می خواهد با عنصر زن جامعه را به نابودی بکشاند


همایش زنان مقاومت با موضوع عفاف و حجاب در سالن اجتماعات پارک اندیشه برگزار شد و در این همایش به مسائل عفاف و حجاب در زندگی اجتماعی و دینی پرداخته شد.

- دشمن می خواهد با عنصر "زن" جامعه را به نابودی بکشاند همایش زنان مقاومت با موضوع عفاف و حجاب در سالن اجتماعات پارک اندیشه برگزار شد و در این همایش به مسائل عفاف و حجاب در زندگی اجتماعی و دینی پرداخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دعایی ـ کارشناس امور دینی ـ امروز چهارشنبه (چهارم مهر) در همایش زنان مقاومت که با موضوع عفاف و حجاب در سالن اجتماعات پارک اندیشه برگزار شد، با بیان این که بنیاد عفاف و حجاب یک تشکل مردم نهاد است که بالغ بر 360 موسسه و صدها فعال فرهنگی با این موسسه همکاری می کنند، اظهار کرد: این بنیاد در راستای حفظ و گسترش عفاف و حیاء در جامعه، فعال است.

ما در فضایی زندگی می کنیم که با پارادایم های فکری و احساسی درگیر هستیم و اگر دقت نکنیم، ممکن است در تجزیه و تحلیل برخی از مسائل دچار مشکل شویم.

انسان موجود پیچیده ای است و ما در فضای معاصر با این موجود پیچیده بیشتر از گذشته در نزاع هستیم و باید تکلیف خودمان را با نزاع مشخص کنیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در نوع پوشش نزاع هایی بین برخی از افراد وجود دارد، اضافه کرد: ما در پوشش یک سبک عفیفانه را داریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد با عنصر زن جامعه را به نابودی بکشاند

دشمن می خواهد با عنصر زن جامعه را به نابودی بکشاند