مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1397 ساعت 10:572018-09-27سياسي

تشکر آمریکا از رییس جمهور مستعفی یمن به دلیل «مقابله با تروریسم»


قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در نیویورک با رییس جمهور مستعفی یمن درباره مسائلی از قبیل «مقابله با تروریسم» و رایزنی های نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن صحبت کرد.

- تشکر آمریکا از رییس جمهور مستعفی یمن به دلیل مقابله با تروریسم قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در نیویورک با رییس جمهور مستعفی یمن درباره مسائلی از قبیل مقابله با تروریسم و رایزنی های نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عالی ترین مقام دولت دونالد ترامپ که در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به دیدار رییس جمهور مستعفی یمن رفته، قائم مقام وزارت خارجه آمریکا بوده و او در دیدار با عبدربه منصور هادی درباره مسائلی از قبیل مذاکرات ژنو به میانجیگری سازمان ملل رایزنی کرده است.

وزارت خارجه آمریکا بیانیه ای درباره دیدار نفر دوم این وزارتخانه با رییس جمهور مستعفی یمن منتشر کرد و در آن از تشکر واشنگتن از آقای هادی خبر داده است.

بنا بر روایت واشنگتن، جان سولیوان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با منصور هادی درباره فرایند سیاسی حل بحران یمن و وضعیت ناگوار انسانی در این کشور صحبت کرد.

صحبت این مقام آمریکایی درباره وضعیت انسانی یمن در شرایطی صورت گرفته که حمایت های سیاسی، نظامی و دیپلماتیک واشنگتن از حملات ائتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر آمریکا از رییس جمهور مستعفی یمن به دلیل «مقابله با تروریسم»

تشکر آمریکا از رییس جمهور مستعفی یمن به دلیل «مقابله با تروریسم»