مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1397 ساعت 01:302018-09-27اقتصادي

گرانی به سفر اربعین سرایت کرد


عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تهران از قیمتی که برای بلیت پروازهای اربعین تعیین شده است، انتقاد کرد و هشدار داد: قیمت های تعیین شده برای ویزا و حمل و نقل، - سفر اربعین امسال را گران خواهد کرد و این یعنی مردم کمتری در این مراسم شرکت می کنند.

اکبر غمخوار در انتقاد به قیمتی که ایرلاین ها برای بلیت پروازها در اربیعن تعیین کرده اند، به ایسنا گفت: در توافقی که شرکت های هواپیمایی با یکدیگر داشته اند، نرخ پروازهای عراق در زمان اربعین که اوج سفر به این کشور است، از 2 میلیون و 200 هزار تا 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده اما ملاک آن ها برای نرخ گذاری پروازی که کل زمان رفت و برگشت آن بین تهران و نجف به دو ساعت و نیم هم نمی رسد، چیست!؟ چرا مبنای این نرخ گذاری را آن هم در زمانی که بیشتر ایرانی ها برای این سفر در حال برنامه ریزی هستند، زیر سوال نبردند؟ وی اضافه کرد: شایعه شده عوارضی که در فرودگاه نجف قبلا از هر شخص به قیمت 10 دلار گرفته می شد، اینک قرار است به 20 دلار افزایش داده شود.

اگر مقامات فرودگاه نجف مصرند این تصمیم را اجرا کنند، باید سریع تر مذاکره کرد تا این تصمیم همزمان با مراسم پیاده روی اربعین اجرا نشود.

او به چالش تأمین ارز مورد نیاز زائرانی که قصد سفر اربعین دارند، اشاره کرد و افزود: هزینه ریالی (377 هزار و 700 تومان) که به ازای وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی به سفر اربعین سرایت کرد

گرانی به سفر اربعین سرایت کرد