مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 12:152018-09-29سياسي

نوبت نوسازی اقتصادی است


پس از سفر روحانی به نیویورک و موفقیت های دیپلماتیک در سازمان ملل، کارشناسان پیش بینی می کنند تحول در سیاست ها و تصمیم های اقتصادی محور فعالیت های جدید دولت قرار گیرد ایجاد آرامش اقتصادی، - رفع التهاب از بازار، تأمین کالای اساسی و تغییر در برخی وزارتخانه ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: رییس جمهوری، پنجشنبه با رهاوردی از موفقیت های دیپلماتیک حاصل از حضور در مجمع عمومی سازمان ملل به تهران بازگشت.

مردمی که در ایران نگران از لفاظی های حریف امریکایی در سازمان ملل و تلاش او در شورای امنیت برای ایجاد اجماع بین المللی علیه ایران و البته تأثیرات اقتصادی این اقدامات بودند، حالا امیدوارند به اینکه این رهاورد در تلفیق با تدابیر دولت برای ایجاد تحول در سیاست به رونق یافتن دوباره شرایط زندگی شان بینجامد و زمینه ساز نوعی نوسازی اقتصادی باشد.

روحانی یکشنبه گذشته در حالی تهران را ترک کرده بود که ششمین حضور در سازمان ملل برخلاف ادوار پیشین با مخالفت ها و اما و اگرهای متعددی همراه بود.

زیرا ادعای مقامات امریکایی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ قصد دارد به عنوان رییس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل موضوع ادعایی نقض قوانین بین المللی از سوی ایران را روی میز شورا قرار دهد اگرچه صحت نداشت اما در فاصله دو هفته از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت نوسازی اقتصادی است

نوبت نوسازی اقتصادی است