مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 13:052018-09-29اقتصادي

پرداختی به سپرده گذاران غیرمجازها کامل نشد


با اینکه قرار بود طبق زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، شهریور ماه زمان تعیین تکلیف و تسویه سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان سپرده گذاران پنج موسسه اعتباری غیرمجاز باشد، - اما با وجود گذشت زمان هنوز بخشی از مشمولان سپرده های خود را دریافت نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران پنج موسسه اعتباری غیرمجاز منحل شده فرشتگان، ثامن الحجج، وحدت، البرز ایرانیان و افضل توس و با توافقی که در کمیته رسیدگی به مسایل مربوط به موسسات غیرمجاز و با حضور نمایندگان سران سه قوا انجام شد، تصمیم بر این شد تا از 21 خردادماه سال جاری و طی سه مرحله حساب های مربوطه بررسی و پرداخت ها تا سقف یک میلیارد تومان انجام شود .

طبق مراحل اعلام شده از سوی بانک مرکزی از 21 خرداد تا دوم شهریورماه زمانی بود که سه مرحله مراجعه سپرده گذاران و ارائه مدارک مثبته، بررسی مدارک توسط بانک مرکزی و همچنین واریز باید انجام می شد.

اکنون با گذشت بیش از یک ماه از پایان این زمان، هنوز گزارشی از سوی بانک مرکزی در این باره اعلام نشده است، اما تازه ترین اظهارات پزشکیان- نایب رییس مجلس و نماینده قوه مققنه در کمیته رسیدگی به وضعیت موسسات غیرمجاز- با توضیحاتی در این رابطه همراه بود که نشان می دهد هنوز مراحل پیش بینی شده کامل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختی به سپرده گذاران غیرمجازها کامل نشد

پرداختی به سپرده گذاران غیرمجازها کامل نشد