مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 13:412018-09-29سياسي

سرکار: اعتماد به محققان جوان رمز موفقیت مسیر توسعه کشور است


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، در هفتمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو، اعتماد به محققان جوان را رمز موفقیت در مسیر توسعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، در هفتمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو با اشاره به دستاوردهای فناوری نانو در کشور گفت: صادرات نانومحصولات ایرانی به کشورهایی نظیر استرالیا، چین، روسیه و اسپانیا مایه تعجب بسیاری است.

وی دلیل این توانمندی صادراتی را تولید دانش در داخل کشور دانست و معتقد است که وجود این دانش تولید محصولات و بی نیازی به واردات فناوری، نقطه قوت صنعت نانو است.

سرکار با اشاره به دفاتر مختلف ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در کشورهایی نظیر چین، چشم انداز صادرات محصولات نانوی ایرانی به دیگر کشورها را روشن ترسیم کرد.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی با توضیح تاریخچه ساخت چند دستگاه مختلف در داخل کشور، گفت که جوانانی مستعد که به آنها اعتماد شده برای تامین نیاز داخل کشور از صفر شروع کرده و تلاش کردند تا یک دستگاه نانویی را بدون نیاز به واردات فناوری، در داخل تولید کنند که ماحصل آن محصولاتی است که فروش قابل توجهی در بازارهای داخلی و خارجی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکار: اعتماد به محققان جوان رمز موفقیت مسیر توسعه کشور است

سرکار: اعتماد به محققان جوان رمز موفقیت مسیر توسعه کشور است