مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 14:302018-09-29سياسي

100 درصد ساختمان های اصفهان نسبت به زلزله مقاوم سازی شدند


رییس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات این دوره در 12 مهر ماه، گفت: - طی 15 سال اخیر 100 درصد ساختمان های استان اصفهان نسبت به زلزله مقاوم سازی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی جان نثاری در نشست خبری به مناسبت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، با بیان اینکه مقررات ملی ساختمان یکی از مهم ترین قوانین این نهاد است، اظهار کرد: تقریباً 22 مقررات ملی در بخش ساختمان داریم که آموزش اجرایی، نظارت بر آن و .

مشخص شده است، هم چنین فرایند ساخت وساز ساختمان شامل طراحی، محاسبه نظارت، اجرا، تعمیر و نگهداری و بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی که بعضاً در ساختمان وجود دارد ناشی از ضعف های موجود در یکی از بخش های ساخت وساز است، افزود: دغدغه اصلی نظام مهندسی ساختمان رعایت حقوق شهروندی در راستای حفظ ایمنی، بهداشت، بهره وری مناسب، آسایش کافی و صرفه اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه نقش آموزش و فرهنگ سازی در نظام مهندسی ساختمان بسیار جدی است، اظهار کرد: در قانون ابلاغی نظام مهندسی ساختمان تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی در معماری و شهرسازی از مهم ترین رسالت های این سازمان است، هم چنین تنسیق شاغلان و فعالان حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد ساختمان های اصفهان نسبت به زلزله مقاوم سازی شدند

100 درصد ساختمان های اصفهان نسبت به زلزله مقاوم سازی شدند