مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 15:252018-09-29سياسي

15 سال دغدغه فرهنگی برای زنده ماندن


روزنامه سینمایی «بانی فیلم» امروز وارد شانزدهمین سال فعالیتش شد؛ روزنامه ای خصوصی و تخصصی که مانند بسیاری دیگر از نمونه های مشابه، مدتی است به سختی خود را در فضای رسانه ای نگه داشته است.

- روزنامه سینمایی بانی فیلم امروز وارد شانزدهمین سال فعالیتش شد؛ روزنامه ای خصوصی و تخصصی که مانند بسیاری دیگر از نمونه های مشابه، مدتی است به سختی خود را در فضای رسانه ای نگه داشته است.

مسعود داوودی، مدیرمسوول روزنامه بانی فیلم در گفت وگویی با ایسنا درباره مشکلات رسانه ای و اقتصادی روزنامه بانی فیلم در سال های اخیر اظهار کرد: متاسفانه از دوره دولت نهم تصمیم گیری هایی برای تغییر در بسته های حمایتی از رسانه ها صورت گرفت که در ابتدا تصور می شد می تواند به شرایط رسانه ها کمک کند اما با گذشت مدت زمان کمی، همه متوجه شدیم که این تغییرات آسیب های زیادی را به نشریات مستقل وارد کرده است.

او ادامه داد: در ادامه این روند در دولت های یازدهم و دوازدهم نیز همچنان نشریات مستقل از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار نگرفتند؛ به عنوان مثال در ابتدا یارانه ها را به مدت یک سال قطع کردند و سپس قرار شد که به صورت هدفمند رسانه ها یارانه دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سال دغدغه فرهنگی برای زنده ماندن

15 سال دغدغه فرهنگی برای زنده ماندن