مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 15:302018-09-29اقتصادي

مدیریت در حال راه رفتن، تاثیر شگفت انگیز آموزش MBA  و DBA


تصور این که مدیری در تمام طول جلسه کاری راه برود و صحبت کند درحالی که حاضرین ناچارند برای دنبال کردن او مرتب روی صندلی جابه جا شده و گردن بچرخانند، - مضحک و البته کمی عجیب به نظر می رسد ریچارد برانسون هم اکنون صاحب بیش از 400 شرکت موفق بین المللی است.

یعنی حداقل 5 میلیارد دلار ثروت خالص دارد.

همکاران و دوستان نزدیکش به او یک لقبِ جالبِ سرخپوستی داده اند: مدیر ایستاده! او همیشه جلسات خود را ایستاده مدیریت می کند.

می گوید: وقتی راه می رود بهتر فکر می کند و  دقیق تر تصمیم می گیرد.

شاید علت این عادت عجیب برانسون بیماری خوان پریشی او باشد و شاید هم تخصصی که دیگران از آن بی خبرند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام موسسه آموزش پردازان، خوان پریشی Dyslexia نوعی معلولیت ذهنی آموزشی است که فرد مبتلا به چنین عارضه ی چنان در درک و یادگیری با چالش مواجه است که حتی برای خاطرسپاری کلمات عادی و یادآوری چهره افراد هم با مشکل مواجه است.

بیماری­ ها برای افراد استثنا قائل نیستند.

سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون چیزی را جایگزین ضعف مادرزادی خود کرده که بسیاری از مدیران سالم و توانمند به دلایل مختلف از آن بی اطلاع هستند.

از نظر انگلیسی ها و بیش از 25 هزار کارمندی که در مجموعه های تحت مدیریت او کار می کنند او نه یک میلیونر یا فقط یک تاجر، بلکه یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت در حال راه رفتن، تاثیر شگفت انگیز آموزش MBA  و DBA

مدیریت در حال راه رفتن، تاثیر شگفت انگیز آموزش MBA  و DBA