مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 18:052018-09-29حوادث

اراذل و اوباش یا باید اصلاح شوند و یا استان قم را ترک کنند


فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به برخورد قاطع با اراذل و اوباش، گفت: اراذل و اوباش یا باید اصلاح شوند و یا باید استان قم را ترک کنند و راه دیگری برای آن ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: روند رشد پیشگیری از جرایم در استان یک روند صعودی داشته است و در یک ماه گذشته حداقل 5درصد در کل جرایم کاهش داشته است، امیدواریم در سه ماهه سوم انتظارات مردم در پیشگیری از جرایم خصوصا موارد خاص مانند مواد مخدر و مزاحمان نوامیس و محتکرین برآورده شود.

وی با بیان اینکه اشرافیت کامل بر تمام جرایم وجود دارد، ادامه داد: طرح های برخورد با اراذل و اوباش چند روزی است که شروع شده است و برخوردها با متخلفین در این زمینه رشد 70 تا 80 درصدی داشته است و امیدواریم در سه ماهه سوم به یک نقطه مطلوب برسیم.

سردار آقاخانی تصریح کرد: اراذل جایی در استان بزرگ و متدین قم ندارند، این موضوع در خصوص سارقان و قاچاقچیام و فروشندگان مواد مخدر نیز وجود دارد و مصمم هستیم دغدغه های مردم در بحث امنیتی رفع شود.

وی گفت: بیش از 6900 پرونده در موضوعات مختلف در کلانتری ها به مصالحه انجامیده است که این نکته بسیار مثبتی است؛ وقوع شرارت نسبت به شش ماهه سال قبل کاهش داشته است، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراذل و اوباش یا باید اصلاح شوند و یا استان قم را ترک کنند

اراذل و اوباش یا باید اصلاح شوند و یا استان قم را ترک کنند