مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 00:562018-09-29بين الملل

وزیر خارجه امارات ادعاها درباره جزایر سه گانه ایران در خلیج فارس را تکرار کرد


وزیر امور خارجه امارات در نشست مجمع عمومی ایران را به حمایت تسلیحاتی و موشکی از یمن محاصره شده متهم کرد و مدعی شد که ایران جزایر سگانه را اشغال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، عبدالله بن زاید ، وزیر امور خارجه امارات شامگاه شنبه طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مدعی شد که ایران از تروریسم در منطقه حمایت می کند.

وزیر خارجه امارات مدعی شد موشک هایی که نیروهای انصارالله یمن به قصد دفاع از خود به سمت عربستان شلیک می کند متعلق به ایران است.

ادعای ارسال تسلیحات و موشک های ایرانی به یمن در حالی از سوی وزیر خارجه امارات مطرح می شود که یمن سه سال و نیم است از دریا، زمین و آسمان در محاصره ائتلاف عربی ضد یمن عربستان و امارات است و انصارالله یمن برای خروج از این کشور باید از ائتلاف متجاوز اجازه بگیرند.

بن زاید بی آنکه اشاره ای به سنگ اندازی کشورش و عربستان سعودی در حل بحران یمن و مذاکرات این کشور اشاره ای کند، لجاجت انصارالله را باعث بدتر شدن اوضاع انسانی یمن و شکست مذاکرات صلح این کشورشده است.

بر اساس اذعان سازمان ملل، ممانعت ائتلاف سعودی از ورود هواپیمای عمانی به فرودگاه صنعاء جهت انتقال به ژنو سوییس، علت اصلی شکست مذاکرات ژنو در شهریور ماه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه امارات ادعاها درباره جزایر سه گانه ایران در خلیج فارس را تکرار کرد

وزیر خارجه امارات ادعاها درباره جزایر سه گانه ایران در خلیج فارس را تکرار کرد