مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 04:202018-09-30پزشكي

نگاهی به نکات تغذیه ای دانش آموزان در مدرسه


​کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی، در تغذیه دانش آموز باید نکات مهمی را رعایت کرد تا مواد غذایی مورد نیاز بدن او تامین شود.

- ​کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی، در تغذیه دانش آموز باید نکات مهمی را رعایت کرد تا مواد غذایی مورد نیاز بدن او تامین شود.

زهره امیرپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تغذیه کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است و والدین باید به آن توجه کنند.

وی با بیان این که باتوجه به آغاز سال تحصیلی نباید تغذیه کودکان را از نظر دور داشت، افزود: خوردن صبحانه قبل از رفتن به مدرسه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: دانش آموزان باید میان وعده سالم و مغذی را میل کنند تا در طول روز ویتامین ها و مواد معدنی بدن آن ها حفظ شود.

امیرپور با اشاره به این که در میان وعده دانش آموزان باید از میوه ها و سبزی ها استفاده شود، تصریح کرد: والدین باید صبحانه سالمی مانند نان و پنیر و گردو و صبحانه های خانگی را برای نیمروز فرزند خود درنظر بگیرند.

وی ادامه داد: استفاده از میوه ها و سبزی ها در میان وعده دانش آموزان باعث حفظ و تامین ویتامین های مورد نیاز بدن آنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نکات تغذیه ای دانش آموزان در مدرسه

نگاهی به نکات تغذیه ای دانش آموزان در مدرسه