مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 11:262018-09-30سياسي

پیشنهاد امیر حیدری برای اضافه شدن نام قمر بنی هاشم به تیپ 65 نوهد


در واقعه عاشورا، حضرت ابالفضل العباس علیه السلام تکیه گاه و گره گشا اهل حرم بودند و من می خواهم نام «حضرت قمر بنی هاشم» را به پسوند جدید تیپ 65 معرفی کنم.

- فرمانده نزاجا گفت: در واقعه عاشورا، حضرت ابالفضل العباس علیه السلام تکیه گاه و گره گشا اهل حرم بودند و من می خواهم نام حضرت قمر بنی هاشم را به پسوند جدید تیپ 65 معرفی کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از بازی اندروید نوهد که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت:: تیپ 65 باید با تعاریفی همچون تکیه گاه، امید، راه گشا، بن بست شکن و گره گشا، معرفی شوند.

وی در ادامه به واقعه کربلا اشاره و افزود: در واقعه عاشورا، حضرت ابالفضل العباس علیه السلام تکیه گاه و گره گشا اهل حرم بودند و من می خواهم نام حضرت قمر بنی هاشم را به پسوند جدید تیپ 65 معرفی کنم البته حتما باید مجوز کتبی امیر موسوی فرماندهی کل ارتش را برای اضافه کردن این پسوند دریافت کنیم.

امیر حیدری در ادامه به رشادت های تیپ مخصوص نوهد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این تیپ خدمات و رشادت های فراوانی در دفاع مقدس داشت پس شایسته است به روش های گوناگون حماسه آن ها به جوانان منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد امیر حیدری برای اضافه شدن نام قمر بنی هاشم به تیپ 65 نوهد

پیشنهاد امیر حیدری برای اضافه شدن نام قمر بنی هاشم به تیپ 65 نوهد