مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 14:002018-09-30حوادث

ششمین عملیات مهار آتش در هورالعظیم آغاز شد


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از آغاز ششمین عملیات مهار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از صبح یکشنبه با استفاده از هواپیمای آتش نشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیامرث حاجی زاده با اشاره ادامه آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، اظهار کرد: با توجه به وقوع آتش سوزی های متعدد در بخش عراقی تالاب هور العظیم و علیرغم چندین نوبت مهار نقاط آتش گرفته و نقاط دودزا و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از دود برای شهروندان شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه، اهواز، کارون و برخی شهرهای اطراف در چند ماه اخیر شمشمین عملیات مهار آتش امروز در بخش عراقی اغاز شد.

وی افزود: به دنبال پیگیری های مسئولان استانی، برنامه ریزی ها صورت گرفت و یک فروند بالگرد MI171 و یک فروند هواپیمای توپولوف 154 آتش نشان با هماهنگی و همکاری وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و مرکز هوافضای سپاه پاسداران برای عملیات مهار آتش در منطقه مستقر شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: با شروع عملیات از صبح امروز دو نقطه دودزا مهار شد و نقاط دیگر نیز در حال مهار شدن هستند.

وی گفت: این هواپیما تخصصی است و نسبت به هواپیمای قبلی چابک تر عمل می کند که تلاش می کنیم تا پایان عملیات مهار آتش در منطقه حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین عملیات مهار آتش در هورالعظیم آغاز شد

ششمین عملیات مهار آتش در هورالعظیم آغاز شد