مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 14:102018-09-30دانش

اختصاص 30 درصد ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهداز اختصاص 30 درصد از ظرفیت موجود دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی خبرداد و گفت: درحال حاضر 259 دانشجوی خارجی درمقطع دکتری رشته های داروسازی و پزشکی ازکشورهای منطقه پذیرش شده اند.

- دکتر محمد اعتضاد رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه این دانشگاه در حال حاضر 259دانشجوی خارجی در مقطع دکتری داروسازی و پزشکی ازکشورهای منطقه پذیرش داشته است گفت: کشورهای افغانستان و عراق بیشترین متقاضی برای تحصیل در این دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه 30 درصد از ظرفیت موجود دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی اختصاص دارد، اظهارکرد: درحال حاضر، در مقطع تحصیلات تکمیلی بین 40_50دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند.

اعتضاد رضوی در خصوص شرایط پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد طبق شرایط وزارت بهداشت و پس از تایید وزارت امورخارجه در امورکنسولی و انجام مصاحبه حضوری و بررسی توانمندی فرد انجام میشود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روابط همکاری این دانشگاه با کشور آلمان اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدید معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان و رییس همکاری های آموزشی با کشورهای شرقی، روسیه و آسیای مرکزی، از دانشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 درصد ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی

اختصاص 30 درصد ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان خارجی