مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 21:362018-09-30سياسي

مشکل پسماند در کشور حل نمی شود چراکه بی مایه فطیر است!


دولت در لایحه بودجه 97 اعتباری بالغ بر 1.

3 میلیارد دلار برای حل مشکل پسماند پیشنهاد داد که در مجلس تصویب نشد؛ - بدون اعتبار کافی نمی توانیم مشکل پسماند در کشور را حل کنیم چراکه بی مایه فطیر است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، عیسی کلانتری شامگاه امرکز  در حاشیه سفر به مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقریبا بجز سه روستا، فاضلاب هیچ روستایی وارد تالاب نمی شود و باید از تلاش های متولیان امر به ویژه بخش آب و فاضلاب استان که اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده اند تقدیر کرد.

وی افزود: پروژه دفع فاضلاب سه روستای باقیمانده نیز با پیشرفت 65 درصدی در حال انجام است و با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تا پایان سال به صورت کامل اجرا و با بهره برداری از آن دیگر فاضلاب به دریاچه ورود پیدا نمی کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: چاه های غیرمجاز که در حاشیه دریاچه زریوار نیز مسدود شده و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

کلانتری با بیان اینکه الان مواد آلاینده وارد دریاچه نمی شود، گفت: اقدام بعدی بستر خود دریاچه است که عمق آن کم شده و باید براساس تجربیاتی که در سایر تالاب های کشور مانند انزلی داریم، این مشکل برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پسماند در کشور حل نمی شود چراکه بی مایه فطیر است!

مشکل پسماند در کشور حل نمی شود چراکه بی مایه فطیر است!