مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 09:252018-10-01اقتصادي

رونمایی از مسیر روشنی برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار


سال هاست که در بازار کار ایران سرویس ها و خدمات مختلفی فعال هستند؛ از روزنامه های نیازمندی گرفته تا وب سایت ها و اپلیکیشن ها.

اما امروز برای اولین بار یک تیم استارتاپی سرویس جدیدی برای کمک به کارجویان جوان رونمایی کرد که می تواند مسیر روشنی برای ورود .

- سال هاست که در بازار کار ایران سرویس ها و خدمات مختلفی فعال هستند؛ از روزنامه های نیازمندی گرفته تا وب سایت ها و اپلیکیشن ها.

اما امروز برای اولین بار یک تیم استارتاپی سرویس جدیدی برای کمک به کارجویان جوان رونمایی کرد که می تواند مسیر روشنی برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام کارجو پلاس ، در سرویس جدیدی که برای کمک به کارجویان جوان توسط شبکه اجتماعی کارجو پلاس پشتیبانی و رونمایی شده، کارجویان می توانند مهارت های خود را در بین پر تقاضاترین مهارت های مورد نیاز بازار کار جست وجو کنند و گزارشی درباره تعداد درخواست برای مهارت و حدود درآمدیشان را دریافت کنند.

همچنین با توجه به تقاضای کارفرمایان مهارت هایی که باعث افزایش درآمد کارجویان می شود به آنها پیشنهاد می شود.

به این ترتیب کارجویان آشنایی بیشتری با نیاز بازار کار خواهند داشت و می توانند با توجه به توانمندی ها و استعدادهایشان شغل مناسبی را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مسیر روشنی برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار

رونمایی از مسیر روشنی برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار